Bloomit

Det er snart Valentinsdag! Bestil allerede i dag, så leverer vi til modtageren på Valentinsdag. Klik her

close icon

Det er snart Mors Dag, bestil både blomster og chokolade allerede i dag! Klik her

close icon
Udbringning af blomster hos Bloomit

Udbringning af blomster hos Bloomit

Aug 01, 2016 | Vi guider

Når du bestiller blomster hos Bloomit, så sætter vi en ære i, at disse bliver leveret med største akkuratesse og pålidelighed. Læs mere om, hvad du som kunde kan forvente, når du bestiller blomster gennem Bloomit.

 

Blomsterne pakkes til levering

Alle buketter, dekorationer mv. bliver pakket efter anledning og årstid.

 

Buketter og afskårne blomster generelt

Buketter bliver pakket festligt ind, medmindre andet er ønsket. Dit personlige kort bliver fæstnet til buketten, så det ikke kan falde af under leveringen. Buketterne pakkes altid med fugtigt omkring stilkene, så de kan holde sig til sent aften - også selvom buketterne nogle gange bliver pakket ind om morgenen. Er det vinter og frostkoldt udenfor, så pakker vi buketterne ekstra godt ind, så blomsterhovederne ikke tager skade af kulden.

 

flotte blomster

Planter

Har du bestilt en plante til levering, så afstemmer vi altid indpakningen til årstiden. Om sommeren vil planterne få en åben indpakning, så de kan få lys og luft, og i vinterhalvåret pakker vi typisk plantedekorationerne ind, så de er lukket i toppen. Således sikrer vi os, at planterne ikke tager skade af det kolde vintervejr, som de fleste stueplanter ikke kan tåle.

 

Blomsterne er undervejs

Når din blomsterhilsen er blevet pakket ind, så sender vi den med vores chauffør. Vores chauffør kører efter en køreseddel, hvor alle adresser er listet efter ønsket leveringstidspunkt samt adressernes placering i forhold til hinanden.

 

Derfor kan din blomsterbestilling godt komme med chaufføren om formiddagen, og først blive leveret efter kl. 15.00. Alt sammen afhænger af leveringstidspunktet, og hvor mange begravelsesblomster, der skal leveres inden. Disse har altid topprioritet. Dog stræber vi altid efter, at leveringen finder sted inden for blomsterforretningens åbningstid.

 

Hvad sker der, hvis modtager ikke er hjemme på leveringstidspunktet

Det sker, at modtageren ikke er hjemme på leveringstidspunktet. I disse tilfælde har vi flere muligheder.

 

Blomsterne sættes ved døren

Hvis du har givet os lov til at sætte blomsterne ved modtagers dør, og vi har mulighed for at komme til den, så sætter vi blomsterne der. I de tilfælde hvor det ikke er muligt for os at komme frem til modtagers dør, hvis chaufføren fx ikke kan komme ind i en opgang, så må blomsterne tages med retur. I særlige tilfælde kan vi også beslutte at tage blomsterne med retur, selvom du har givet os lov til at sætte dem ved døren, hvis vejret ender med at ødelægge blomsterne (fx frostvejr eller stærk, direkte sommersol).

 

Blomsterne leveres ved naboen

Har du givet os lov til at aflevere blomsterhilsenen ved naboen, så er dette også en mulighed. Vi vælger altid den nærmeste nabo.
 

Blomsterne tages med retur

Har vi ikke fået lov til at sætte blomsterne ved døren eller aflevere ved naboen, eller tillader vejret ikke at vi sætte blomsterne, så tager vi blomsterne med retur til blomsterforretningen. Inden vores chauffør forlader adressen, så lægger han en seddel modtagers postkasse med besked om, at vi har forsøgt at levere blomster. Det sker, at chaufføren ikke kan få adgang til postkassen, hvis den fx står i en aflåst opgang. Her kan vi også forsøge at tage kontakt til modtager pr. telefon, hvis vi har fået oplyst dennes telefonnummer.  Kan vi ikke komme i kontakt med modtager, så giver vi afsender besked om, at blomsterne er taget med retur til blomsterforretningen.

 

Blomster til begravelse

Blomsterhilsner der skal leveres til begravelse eller bisættelse, har altid førsteprioritet for vores chauffør. Vi stræber efter, at alle blomsterne til denne type begivenhed leveres senest en time før, begravelsen begynder. Derfor er det vigtigt, at vi får oplyst det tidspunkt, hvor ceremonien begynder, så vi kan få tilrettelagt den mest hensigtsmæssige ruteplan for chaufføren. På denne måde kan vi sikre, at alle blomsterne leveres i god tid, inden begravelsen begynder.

 

Kistepynt og større binderier

Vi monterer altid kistepynten direkte på kisten, så vi ved at binderiet bliver fæstnet korrekt til kisten, og alt præsenterer sig som det skal.

 

farvefuld kistepynt

 

Andre større binderier som fx store kranse, hjerter eller båredekoration lægger vi, så vidt muligt, i den rækkefølge vi har fået at vide af afsender. Dvs. hvis der er en krans fra nærmeste pårørende, så bliver denne lagt tættest på kisten.

 

I de tilfælde hvor vi ikke er informeret om hvilke binderier, der er fra nærmeste pårørende, bliver disse lagt i størrelsesordren, således det største (synsmæssigt største) binderi lægges tættest på kisten. Det ser flot ud på kirkegulvet, og på denne måde bliver ingen binderier gemt bag et stort binderi.

 

Blomster, der ønskes leveret på et bestemt tidspunkt

I tilfælde af at din blomsterhilsen skal leveres på en erhvervsadresse, hvis modtager er på arbejde, så bestræber vi os på at levere inden kl. 15.00, medmindre vi har fået anden information ved bestillingen.

 

Vi kan aldrig garantere, at vi kan efterkomme ønsker om levering på et bestemt tidspunkt, selvom disse er skrevet i bemærkningsfeltet ved bestillingen. Det er kun begravelsesordrer, hvor vi garanterer levering til tiden.

Blomster til receptioner, bryllupper mv. gør vi også, alt hvad vi kan for at opfylde ønsket leveringstidspunkt, men dette garanteres ikke.

 

Vi leverer til hele landet, hvor vores udvalgte samarbejdspartnere sørger for blomsterudbringning.

Forsæt med at shoppe
Indkøbskurv
Antal produkter: 0
Du har ikke nogen varer i kurven.
Subtotal (DKK)
0,-
LEVERINGSFORM
Levering - Udbringning
70,-
TotalMed levering & inkl. moms.
70,-
Step 1/4
Leveringsdetaljer
Kontroller & bekræft leveringsadresse
Modtagers oplysninger
Location
By
Dato for levering/afhentning
Vælg en anledning

Vælg en anledning så floristen har en ide om hvad din bestilling drejer sig om

Hvis modtageren ikke er hjemme?

Vær opmærksom på at Bloomit ikke erstatter eventuelt bortkomne bestillinger, som du har givet os tilladelse til at sætte ved døren eller aflevere hos naboen.

Step 2/4
Dine oplysninger
Udfyld og bekræft at dine oplysninger er korrekte
Location
By
En sidste bemærkning?

Læg en kort bemærkning til din bestilling

Step 3/4
Overblik
Kunde

ProduktPrisKortTotal
Subtotal (DKK)Heraf moms: 0,- DKK
0,-
Leveringstype - Udbringning
70,-
GAVEKORT / RABATKODE
Total
70,-
Step 4/4
Betalingsoplysninger
Vælg en betalingsmetode
Betalingskort
Vi tager imod en bred vifte af betalingskort. Eks. Visa, Maestro, Discover, American Express.
Betalingskort
Mobilepay
Vi tager også imod betaling via Mobilepay.
Mobilepay
Viabill
Vi tager også imod betaling via Viabill.
Viabill
Faktura til Erhverv - (25kr i gebyr)
Faktura til det offentlige
At betale
70,-

Ved levering til begravelse, garanterer vi altid levering til tiden, forudsat bestillingen er afgivet i overensstemmelse med vores salgs- og leveringsbetingelser.

Ved levering på et bestemt tidspunkt på dagen ved øvrige ordrer, garanterer vi ikke, at der sker levering på det ønskede tidspunkt på dagen, men vi gør alt hvad der er muligt for at opfylde ønsket herom.

Ved levering tages der forbehold for ekstreme vejrsituationer som fx sne, is og vejrlig i øvrigt.