Bloomit

Det er snart Valentinsdag! Bestil allerede i dag, så leverer vi til modtageren på Valentinsdag. Klik her

close icon

Det er snart Mors Dag, bestil både blomster og chokolade allerede i dag! Klik her

close icon

Din mening er vigtig for os - del den på Trustpilot

Hos Bloomit er din mening vigtig for os, og du kan gøre en forskel ved at dele din oplevelse med os på Trustpilot. Din feedback hjælper os til at blive endnu bedre, og hjælper samtidig andre til at beslutte, hvem der skal levere netop deres hilsen.

To dage efter din hilsen er leveret, modtager du en invitation fra os gennem Trustpilot. Denne invitation er vores opfordring til at dele din oplevelse med os, og den kan besvares, når du har tid, lyst og lejlighed.


Hver eneste anmeldelse er en værdsat håndsrækning 

Når du vælger at dele din oplevelse med os på Trustpilot, bidrager du samtidig til at belyse potentielle forbedringer og fortælle andre kunder, hvad de kan forvente ved at vælge Bloomit. Det er meget nemmere for andre at tage en velovervejet beslutning om hvem, der skal levere en hilsen på deres vegne, når de kan læse nye og ærlige vurderinger af købs- og helhedsoplevelsen hos os.

Hver og én anmeldelse modtages og håndteres med både taknemmelighed og seriøsitet, fordi vores kunders tilfredshed er meget vigtig for os, samtidig med at vi altid gerne vil være endnu bedre. Derfor svarer vi også på samtlige anmeldelser, og det er uanset antallet af stjerner. Vi ønsker nemlig, at du som kunde føler sig set og hørt, og forstår at du altid kan kommunikere med os.

 

Min oplevelse var ikke god / Mine forventninger blev ikke indfriet - hvad gør jeg?

Hvis din anmeldelse tager udgangspunkt i en dårlig oplevelse, enten med den leverede hilsen eller vores service, hører vi meget gerne fra dig på trustpilot@bloomit.dk eller telefon 35 85 80 12inden du skriver din anmeldelse. Vi vil altid gerne høre fra vores kunder, også hvis dine forventninger ikke blev indfriet, men vi kan ikke hverken ordre- eller sagsbehandle på Trustpilot. Vent derfor med at skriv din anmeldelse til efter du har været i kontakt med os om en dårlig oplevelse.

Du skal sende din reklamation til: info@bloomit.dk.

Det er kun afsender, der kan henvende sig med en reklamation, da det er vores kunde. Det er også afsender som kan modtage en eventuel kompensation senere hen. Det er vigtigt, at du sender dit ordrenummer med i mailen, så kan vi hurtigt finde din ordre og hjælpe dig med din reklamation.

For at vi kan håndtere din reklamation, er det vigtigt at du dokumenterer dét reklamationen handler om. Vi beder dig derfor om at sende ét eller flere billeder af det leverede produkt, som du vil reklamere over. Uden billeder kan vi ikke håndtere din reklamation.
I forbindelse med gavekurve, vil det være en stor hjælp for os, hvis du tager billeder af gavekurven som den ser ud ved levering, altså inden du begynder at pakke den ud. På den måde kan vi bedst danne os et billede af reklamationen og håndtere sagen bedst muligt.

Liste over vindere af vores månedlige Trustpilot konkurrence 🎉

Når du deler din oplevelse med os på Trustpilot, deltager du automatisk i vores månedlige konkurrence om et gavekort på en værdi á 500kr. til brug på vores webshop.

Vi trækker én vinder af den forgangne måneds konkurrence den førstkommende hverdag i måneden, og vinderen får direkte besked via den oplyste mailadresse der er brugt til at bestille og anmelde oplevelsen. Herunder ser du den opdaterede liste af vindere:

Vinderen i juni: Michelle Mathiasen
Vinderen i juli: Hanna Florgård
Vinderen i august: Ønsker at være anonym

For os, er det vigtigste at vores kunder har en god oplevelse når de handler hos os, og vi hører altid gerne fra vores kunder, uanset hvilken oplevelse de har haft.

Vi beder dig dog også om at huske på, at klager og reklamationer ikke sagsbehandles på Trustpilot, og vi håber du vil kontakte vores kundeservice inden du deler en dårlig oplevelse på Trustpilot.

 

Gå til vores Trustpilot profil ved at trykke på stjernerne heruder

Forsæt med at shoppe
Indkøbskurv
Antal produkter: 0
Du har ikke nogen varer i kurven.
Subtotal (DKK)
0,-
LEVERINGSFORM
Levering - Udbringning
70,-
TotalMed levering & inkl. moms.
70,-
Step 1/4
Leveringsdetaljer
Kontroller & bekræft leveringsadresse
Modtagers oplysninger
Location
By
Dato for levering/afhentning
Vælg en anledning

Vælg en anledning så floristen har en ide om hvad din bestilling drejer sig om

Hvis modtageren ikke er hjemme?

Vær opmærksom på at Bloomit ikke erstatter eventuelt bortkomne bestillinger, som du har givet os tilladelse til at sætte ved døren eller aflevere hos naboen.

Step 2/4
Dine oplysninger
Udfyld og bekræft at dine oplysninger er korrekte
Location
By
En sidste bemærkning?

Læg en kort bemærkning til din bestilling

Step 3/4
Overblik
Kunde

ProduktPrisKortTotal
Subtotal (DKK)Heraf moms: 0,- DKK
0,-
Leveringstype - Udbringning
70,-
GAVEKORT / RABATKODE
Total
70,-
Step 4/4
Betalingsoplysninger
Vælg en betalingsmetode
Betalingskort
Vi tager imod en bred vifte af betalingskort. Eks. Visa, Maestro, Discover, American Express.
Betalingskort
Mobilepay
Vi tager også imod betaling via Mobilepay.
Mobilepay
Viabill
Vi tager også imod betaling via Viabill.
Viabill
Faktura til Erhverv - (25kr i gebyr)
Faktura til det offentlige
At betale
70,-

Da vi på vores website kan sælge øl og vin, skal vi have dig til at bekræfte, at du er over 16 år. Hvis du er under 16 år, kan vi desværre ikke håndtere dit køb.Læs mere her

Ved levering til begravelse, garanterer vi altid levering til tiden, forudsat bestillingen er afgivet i overensstemmelse med vores salgs- og leveringsbetingelser.

Ved levering på et bestemt tidspunkt på dagen ved øvrige ordrer, garanterer vi ikke, at der sker levering på det ønskede tidspunkt på dagen, men vi gør alt hvad der er muligt for at opfylde ønsket herom.

Ved levering tages der forbehold for ekstreme vejrsituationer som fx sne, is og vejrlig i øvrigt.