Bloomit

Det er snart Valentinsdag! Bestil allerede i dag, så leverer vi til modtageren på Valentinsdag. Klik her

close icon

Glæd kvinden i dit liv til Mors dag. Bestil og få leveret din blomsterhilsen d. 13. eller 14. maj! Bestil her

close icon

Din mening er vigtig for os - del den på Trustpilot

Hos Bloomit er din mening vigtig for os, og du kan gøre en forskel ved at dele din oplevelse med os på Trustpilot. Din feedback hjælper os til at blive endnu bedre, og hjælper samtidig andre til at beslutte, hvem der skal levere netop deres hilsen.

"Trustpilot"-knap

Fire dage efter vi har modtaget din ordre vil du modtage en invitation fra os. Denne invitation er vores opfordring til at dele din oplevelse på Trustpilot, og den kan besvares, når du har tid, lyst og lejlighed.


Hver eneste anmeldelse er en værdsat håndsrækning 

Når du vælger at dele din oplevelse med os på Trustpilot, bidrager du samtidig til at belyse potentielle forbedringer og fortælle andre kunder, hvad de kan forvente ved at vælge Bloomit. Det er meget nemmere for andre at tage en velovervejet beslutning om hvem, der skal levere en hilsen på deres vegne, når de kan læse nye og ærlige vurderinger af købs- og helhedsoplevelsen hos os.

Hver og én anmeldelse modtages og håndteres med både taknemmelighed og seriøsitet, fordi vores kunders tilfredshed er meget vigtig for os, samtidig med at vi altid gerne vil være endnu bedre. Derfor svarer vi også på samtlige anmeldelser, og det er uanset antallet af stjerner. Vi ønsker nemlig, at du som kunde føler sig set og hørt, og forstår at du altid kan kommunikere med os.

 

Min oplevelse var ikke god / Mine forventninger blev ikke indfriet - hvad gør jeg?

Hvis din anmeldelse tager udgangspunkt i en dårlig oplevelse, enten med den leverede hilsen eller vores service, hører vi meget gerne fra dig på [email protected] eller telefon 35 85 80 12inden du skriver din anmeldelse. Vi vil altid gerne høre fra vores kunder, også hvis dine forventninger ikke blev indfriet, men vi kan ikke hverken ordre- eller sagsbehandle på Trustpilot. Vent derfor med at skrive din anmeldelse til efter du har været i kontakt med os om en dårlig oplevelse.

Du skal sende din reklamation til: [email protected].

Det er kun afsender, der kan henvende sig med en reklamation, da det er vores kunde. Det er også afsender som kan modtage en eventuel kompensation senere hen. Det er vigtigt, at du sender dit ordrenummer med i mailen, så kan vi hurtigt finde din ordre og hjælpe dig med din reklamation.

For at vi kan håndtere din reklamation, er det vigtigt at du dokumenterer dét reklamationen handler om. Vi beder dig derfor om at sende ét eller flere billeder af det leverede produkt, som du vil reklamere over. Uden billeder kan vi ikke håndtere din reklamation.
I forbindelse med gavekurve, vil det være en stor hjælp for os, hvis du tager billeder af gavekurven som den ser ud ved levering, altså inden du begynder at pakke den ud. På den måde kan vi bedst danne os et billede af reklamationen og håndtere sagen bedst muligt.

 

For os, er det vigtigste at vores kunder har en god oplevelse når de handler hos os, og vi hører altid gerne fra vores kunder, uanset hvilken oplevelse de har haft.

Vi beder dig dog også om at huske på, at klager og reklamationer ikke sagsbehandles på Trustpilot, og vi håber du vil kontakte vores kundeservice inden du deler en dårlig oplevelse på Trustpilot.

 

Gå til vores Trustpilot profil ved at trykke på stjernerne heruder

"Trustpilot 4,5 stjerner"-knap