Bloomit

Det er snart Valentinsdag! Bestil allerede i dag, så leverer vi til modtageren på Valentinsdag. Klik her

close icon

Det er snart Mors Dag, bestil både blomster og chokolade allerede i dag! Klik her

close icon
Hos Bloomit ære vi en ordentlig ordrehåndtering

Hos Bloomit ære vi en ordentlig ordrehåndtering

Sep 29, 2015 | Inspiration

Ordrehåndtering af blomsterbestillinger uden fejl

Computersystemer kan være god til at spotte fejl og mangler, men på en blomsterordre er der informationer, som en computer aldrig vil opdage. Og det er ikke godt nok for os, for hver eneste ordre skal udføres præcis som ønsket og det vil aldrig blive helt tilfredsstillende, hvis der er fejl på ordren!
ordrehåndteringen

Det er meget vigtigt for os, at vi hjælper dig til at få en positiv oplevelse, og vi gør alt, hvad vi kan for at yde en god service - specielt når det kommer til at opdage fejl og mangler på ordrene. For uanset hvor pertentlig og fyldestgørende en ordre bliver udfyldt, så vil der i ny og næ altid snige sig små fejl ind. Det er også nogen gange computeren, der autoudfylder nogle felter, som så ender med at blive fejloplysninger på den endelige ordre.
Det er her vi mener, at vi gør en forskel, for vi har faguddannet personale til at gennemgå alle vores ordre, så fejlene bliver opdaget – selv efter computeren ikke fandt fejlen.
 

Sådan håndterer vi din ordre

Vi håndterer hver ordre ud fra en fast procedure, og derfor bliver din ordre også taget hånd om med det samme, hvis vi finder en fejl eller mangel.

Vi læser alle ordredetaljerne igennem med rigtige menneskeøjne. Modtagernavn, adresse, leveringsdato, korttekst og bemærkningsfeltet mm. bliver læst godt og grundigt. Det er specielt i disse felter, hvor vi ser fejl.
Det kan være, at modtageradressen er den samme som afsenderadressen. Dette kan ganske givet være korrekt, men det er sjældent, at man bestiller blomster til levering på sin egen adresse, så i disse tilfælde vil vi kontakte kunden.


Det kan også være, at der mangler en afsender i kortteksten, så tager vi også kontakt til kunden, så vi er sikker på at kortteksten bliver skrevet som ønsket. Nogle gange er det meningen, at der ikke skal en afsender i kortet, men i de fleste tilfælde er det en fejl, hvis kortet ikke er udfyldt med afsendernavn(e).


Vi oplever kun positiv respons fra vores kunder, når vi tager kontakt, fordi vi har mistanke om evt. fejl og mangler på ordren.
Derfor er det også super vigtigt, at vi har både en mailadresse og tlf.nr. til kunden.

Nogen gange skal det gå stærkt, når der skal ændres i en ordre!

Kontakt os her, hvis du har problemer.

Forsæt med at shoppe
Indkøbskurv
Antal produkter: 0
Du har ikke nogen varer i kurven.
Subtotal (DKK)
0,-
LEVERINGSFORM
Levering - Udbringning
70,-
TotalMed levering & inkl. moms.
70,-
Step 1/4
Leveringsdetaljer
Kontroller & bekræft leveringsadresse
Modtagers oplysninger
Location
By
Dato for levering/afhentning
Vælg en anledning

Vælg en anledning så floristen har en ide om hvad din bestilling drejer sig om

Hvis modtageren ikke er hjemme?

Vær opmærksom på at Bloomit ikke erstatter eventuelt bortkomne bestillinger, som du har givet os tilladelse til at sætte ved døren eller aflevere hos naboen.

Step 2/4
Dine oplysninger
Udfyld og bekræft at dine oplysninger er korrekte
Location
By
En sidste bemærkning?

Læg en kort bemærkning til din bestilling

Step 3/4
Overblik
Kunde

ProduktPrisKortTotal
Subtotal (DKK)Heraf moms: 0,- DKK
0,-
Leveringstype - Udbringning
70,-
GAVEKORT / RABATKODE
Total
70,-
Step 4/4
Betalingsoplysninger
Vælg en betalingsmetode
Betalingskort
Vi tager imod en bred vifte af betalingskort. Eks. Visa, Maestro, Discover, American Express.
Betalingskort
Mobilepay
Vi tager også imod betaling via Mobilepay.
Mobilepay
Viabill
Vi tager også imod betaling via Viabill.
Viabill
Faktura til Erhverv - (25kr i gebyr)
Faktura til det offentlige
At betale
70,-

Ved levering til begravelse, garanterer vi altid levering til tiden, forudsat bestillingen er afgivet i overensstemmelse med vores salgs- og leveringsbetingelser.

Ved levering på et bestemt tidspunkt på dagen ved øvrige ordrer, garanterer vi ikke, at der sker levering på det ønskede tidspunkt på dagen, men vi gør alt hvad der er muligt for at opfylde ønsket herom.

Ved levering tages der forbehold for ekstreme vejrsituationer som fx sne, is og vejrlig i øvrigt.