Bloomit

Det er snart Valentinsdag! Bestil allerede i dag, så leverer vi til modtageren på Valentinsdag. Klik her

close icon

Det er snart Mors Dag, bestil både blomster og chokolade allerede i dag! Klik her

close icon
Hos Bloomit ære vi en ordentlig ordrehåndtering

Hos Bloomit ære vi en ordentlig ordrehåndtering

Sep 29, 2015 | Inspiration

Ordrehåndtering af blomsterbestillinger uden fejl

Computersystemer kan være god til at spotte fejl og mangler, men på en blomsterordre er der informationer, som en computer aldrig vil opdage. Og det er ikke godt nok for os, for hver eneste ordre skal udføres præcis som ønsket og det vil aldrig blive helt tilfredsstillende, hvis der er fejl på ordren!

 

Det er meget vigtigt for os, at vi hjælper dig til at få en positiv oplevelse, og vi gør alt, hvad vi kan for at yde en god service - specielt når det kommer til at opdage fejl og mangler på ordrene. For uanset hvor pertentlig og fyldestgørende en ordre bliver udfyldt, så vil der i ny og næ altid snige sig små fejl ind. Det er også nogen gange computeren, der autoudfylder nogle felter, som så ender med at blive fejloplysninger på den endelige ordre.
Det er her vi mener, at vi gør en forskel, for vi har faguddannet personale til at gennemgå alle vores ordre, så fejlene bliver opdaget – selv efter computeren ikke fandt fejlen.
 

Sådan håndterer vi din ordre

Vi håndterer hver ordre ud fra en fast procedure, og derfor bliver din ordre også taget hånd om med det samme, hvis vi finder en fejl eller mangel.

 

Vi læser alle ordredetaljerne igennem med rigtige menneskeøjne. Modtagernavn, adresse, leveringsdato, korttekst og bemærkningsfeltet mm. bliver læst godt og grundigt. Det er specielt i disse felter, hvor vi ser fejl.
Det kan være, at modtageradressen er den samme som afsenderadressen. Dette kan ganske givet være korrekt, men det er sjældent, at man bestiller blomster til levering på sin egen adresse, så i disse tilfælde vil vi kontakte kunden.


Det kan også være, at der mangler en afsender i kortteksten, så tager vi også kontakt til kunden, så vi er sikker på at kortteksten bliver skrevet som ønsket. Nogle gange er det meningen, at der ikke skal en afsender i kortet, men i de fleste tilfælde er det en fejl, hvis kortet ikke er udfyldt med afsendernavn(e).


Vi oplever kun positiv respons fra vores kunder, når vi tager kontakt, fordi vi har mistanke om evt. fejl og mangler på ordren.
Derfor er det også super vigtigt, at vi har både en mailadresse og tlf.nr. til kunden.

 

Nogen gange skal det gå stærkt, når der skal ændres i en ordre!

 

Kontakt os her, hvis du har problemer.